مشخصات محصولات
انقضا:
2025/11/15
سایز:
908 گرم
طعم:
شکلات
گروه:
کازئین
کشور سازنده:
بلژیک
سایت:
www.qntsport.com
نقد و بررسی

کازئین کیو ان تی ترکیبی از کازئین میسلی و کازئینات کلسیم است. این مکمل پروتئینی را ارائه می دهد که هر ویژگی بیولوژیکی را با مشخصات اسید آمینه عالی از جمله غلظت بالای بی سی ای ای حفظ می کند. این ترکیب از دو کازئین باعث هضم کندتر می شود که به نوبه خود متابولیسم عضلانی بهتری را امکان پذیر می کند.

کازئین میسلی

کازئین میسلی یک پروتئین شیر است که عمدتا از لبنیات (شیر گاو) به دست می آید. به طور معمول، شیر گاو از دو نوع پروتئین شیر با نسبت خاصی تشکیل شده است، وی و کازئین میسلار. برخلاف پروتئین وی، کازئین میسلی به شکل میسل خارج می شود و در بالاترین نسبت تقریباً 80 تا 79 درصد در شیر وجود دارد.

عبارت «میسلار» به زیرمیسل‌ ها اشاره دارد، ذرات ریز که با حذف فسفات کلسیم از شکل اصلی کازئین ایجاد می‌شوند. در نهایت، زیرمیسل‌ های موجود در کازئین میسلی با هم جمع می‌ شوند و ماده ژل مانندی را تشکیل می‌دهند که با افزایش غلظت کازئین، ضخیم‌ تر و متراکم‌ تر می‌شود.

کازئین میسلار بالاترین درجه کازئین موجود است و جریان ثابتی از آمینو اسیدهای عضله ساز را در طول چند ساعت به بدن شما تغذیه می کند. کازئین مخصوصاً اگر قبل از خواب شیک پروتئین مصرف کنید مفید است، زیرا به ریکاوری مهم ماهیچه ها در طول خواب کمک می کند و از تجزیه عضلات جلوگیری می کند.

داشتن یک منبع پروتئینی با کیفیت بالا و کند جذب مانند کازئین در ترکیب شخصی‌ سازی شده شما، در جلوگیری از گرسنگی بسیار موثر خواهد بود.

کازئینات کلسیم

پودر کازئینات کلسیم یک محصول پروتئین شیر با کیفیت بالا است که از شیر بدون چربی پاستوریزه تازه از طریق رسوب اسیدی کازئین به دنبال خنثی سازی و خشک کردن تولید می شود.

کازئینات کلسیم یک پودر شیری خشک با ساییدگی با پروتئین بالا است که به آن امولسیون پذیری بالا، حلالیت بالا، خاصیت اتصال، مشخصات معدنی خوب و پروفایل اسید آمینه خوب می دهد.

پودر کازئینات کلسیم عمدتاً در پنیر فرآوری شده، تنقلات، شیر خشک نوزادان، مصارف تغذیه ای و برای اتصال در برنامه های غذایی فرآوری شده استفاده می شود.

کازئینات کلسیم یک دانه یا پودر سفید تا زرد کم رنگ است که بی بو و بی مزه است. در پنیر، نان، ماست، نوشیدنی های تغذیه ای و سایر غذاها استفاده می شود. کازئینات کلسیم پروتئینی است که می تواند به عنوان مکمل غذایی برای بدنسازان و سایر ورزشکاران نیز استفاده شود.

کازئینات کلسیم پروتئینی است که از کازئین موجود در شیر بدست می آید. به عنوان یک مکمل غذایی، بدنسازان از کازئینات کلسیم استفاده می کنند زیرا این نوع پروتئین کندتر از پروتئین وی تجزیه می شود و باعث آزادسازی پایدار اسیدهای آمینه می شود.

کازئینات کلسیم به طور گسترده ای به عنوان مکمل های غذایی در تولید مواد غذایی، نوشیدنی، داروسازی و صنایع مختلف دیگر استفاده می شود.


نظرات

ارسال ایمیل به دوستان