مشخصات محصولات
انقضاء:
2023/06/07
تعداد:
60 عدد
کشور سازنده:
ایران
شرکت سازنده:
مهرسا داروی یاسین
وبسایت:
www.medeenpharma.com
نقد و بررسی

نقد و بررسی کپسول لینورمیا مدین فارما

هر کپسول لینورمیا مدین فارما حاوی عصاره ریشه گیاه آشواگاندا به میزان حداقل ۳۰۰ میلی گرم است. گیاه آشواگاندا گیاهی از خانواده فلفل‌هاست که در طب سنتی هندوستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این ویژگی منحصر به فرد تا جاییست که از آن به عنوان جین سینگ هندی یاد می‌کنند. در طب سنتی هندوستان، از آشواگاندا به عنوان یک آداپتوژن یا تعدیل کننده، یاد شده است؛ به این معنا که مصرف این گیاه می‌تواند هر گونه خروج از حالت تعادل طبیعی در بدن را به حالت عادی خود بازگرداند. به واسطه همین ویژگی است که مصرف این گیاه دارای اثرات متمایز و منحصر به فرد است. یعنی در عین اینکه می‌تواند باعث افزایش توان بدنی شود، دارای آثار ضد استرس و آرام بخش نیز است.

از این رو بر اساس شرایط افراد، مصرف آشواگاندا توان ایجاد تعادل در بدن را دارا بوده، چنانچه اگر فرد احساس خستگی و ضعف داشته باشد، باعث افزایش انرژی و توان خواهد شد و در صورت وجود تنش و اضطراب، در بهبود و رفع استرس و ایجاد حالت آرامش موثر است. مطالعات جدید اثرات منسوب به آشواگاندا، علی الخصوص آرامبخشی و افزایش توان بدنی را مورد تایید قرار داده اند. از این رو در دنیای پر تنش امروزی که مستلزم داشتن حالت پرتلاش و پرانرژی در طول روز و در حین ساعات کار از یک سو و از سوی دیگر استراحت و خواب مناسب و زندگی بدون استرس است، مصرف این مکمل می‌تواند کمک شایانی در تحقق یک سبک زندگی پرانرژی و در عین حال سرشار از آرامش باشد.

فواید آشواگاندا بر تقویت سلامت جنسی

آشواگاندا یا جینسینگ هندی مزایای چشمگیری برای سلامت جنسی در مردان و زنان دارد. از این گیاه به عنوان یک داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی استفاده می‌کنند. از آن برای افزایش میل جنسی، تقویت تعداد اسپرم در مردان، افزایش تستوسترون استفاده می‌شود. بین افزایش گردش خون و میل جنسی، رابطه ای مستقیم وجود دارد. این گیاه با تاثیر بر این رابطه می‌تواند میل جنسی شما را افزایش دهد. همچنین آشواگاندا در زنان می‌تواند به تعادل هورمون‌ها و افزایش میل جنسی کمک کند. زنان یائسه میزان استروژن در بدنشان کاهش می‌یابد و در نتیجه عوارض زیادی برایشان ایجاد می‌شود. این گیاه می‌تواند به متعادل کردن سطح استروژن کمک کند و عوارض جانبی ناشی از آن را کاهش دهد. می‌توان از این مکمل به عنوان قرص تقویت جنسی مردان و زنان استفاده کرد.

نظرات

ارسال ایمیل به دوستان